Ik vind het totaal belachelijk dat er zoveel films en series van netflix gehaald worden. Eerst al Pretty Little Liars en After en nu ook Vampire Diary's. Deze worden kei vaak bekeken en nu worden ze eraf gehaald. Zo hoef... Lees meer
Wij zijn nu 6 weken in Spanje en hebben plots een heleboel films met Spaanse ondertiteling en geen keuze om Nederlandse ondertiteling te krijgen.
Ik ben Nederlandse en wil graag mijn oude instelling terug. Lees meer
Ik vind het niet kunnen dat er geen part 3 van ashley varcia komt Lees meer
1. Mijn eerste ervaring met Netflix. De serie Weissenssee met veel plezier bijna alles gezien en op het moment dat ik de laatste 2 afleveringen wil gaan kijken is de serie eraf gehaald. Mij wordt verteld dat ik daar een... Lees meer
Ik heb twee keer dubbel betaald voor een abonnement.graag wil ik alles wat ik te veel heb betaald terug op mijn rekening .hierbij hoop ik dat ik u genoeg geïnformeerd heb.alvast zeer denk.Barhoun hassan. Lees meer
ik heb meer dan de vereiste internet snelheid tevens zijn al mijn instellingen van netflix optimaal. Ik heb een spiksplinter nieuw beeldscherm maar ik heb slechte beeld kwaliteit bij netflix. Rare blokkerige vlekken in donkere scenes. Friemelige dingetjes rond objecten... Lees meer
Helaas kon er geen afschrijving plaats vinden. Mijn salaris kwam een week later vanwege het coronacrisis probleem waar mijn werkgever mee kampt.
Dan betaal ik netjes via Ideal, vervolgens kan het een paar uurtjes duren lijkt me. Ik netjes na... Lees meer
Franse ondertiteling ipv Nederlandse op Netflix Nederland. Anime als 'Helsing' en 'Samurai Champloo' op de Nederlandse Netflix aanbieden zonder tenminste Nederlandse ondertiteling is iets dat verboden zou moeten worden. Welke eikel doet dit? Als ik vroeger een dvd kocht struikelde... Lees meer
Heb een maandje betaald voor Netflix en kon lekker naar the godfather kijken na 2 weken heb ik besloten het abonnement niet te verlengen en mis ik een groot deel van de films pure oplichting want je hebt... Lees meer
Ik kan niet verder kijken naar the Crown seizoen 4 .
Iedere keer start seizoen 1
Weet niet hoe ik dat moet doen .
Je
Met vriendelijke groet H. Verbeek Lees meer