Klacht: Netflix app werkt niet

op 29 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Even half jaar geleden konden wij nog Netflix kijken via de Samsung app . Ik toets de Smart Hub toets in op de afstandsbediening en Kringle het Netflix logo. Tot mijn verbazing werkt Netflix niet meer op mijn smart tv. Netflix en Samsung even half uur aan de lijn gehad. We hebben een Netflix abonnement en nu kan ik alleen op mijn telefoon en op de tablet kijken en niet op de tv van 5 jaar uit. Netflix meldt dat Samsung met hun een bepaald contract heeft. Samsung meldt dat ik maar een nieuwe tv moet kopen omdat dit type geen Netflix app meer kan ontvangen. Zijn ze mal. Op de tv van vrienden die veel ouder is kan het wel en op een tv van 5 jaar oud opeens niet meer!,,,, Wat is hier jullie oplossing voor? Ik denk: ga met Netflix een goede verbinding aan zoals alle andere tv merken. Ik hoor graag van u

Als ik Netflix op mijn luxe smart tv kan ontvangen, zoals een half jaar terug.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Schelvis Sikkema