Klacht: Nespresso expert lekt en de klantenservice is bedroevend slecht

op 14 september 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Omdat ik bij de klantenservice niet wordt geholpen hier een waarschuwing voor eventuele kopers van de Nespresso expert.
De nespresso expert is een cadeau voor mijn moeder, omdat haar vorige machine( magimix ) ontzettend lekte en niet te repareren was volgens de mediamarkt. Het was een bekend probleem maar niet op te lossen. Echter de Expert begon na 5 mnd ook te lekken. Nespresso gebeld en de machine is toen drie weken in reparatie geweest. Echter na een week begin de machine weer te lekken. Nespresso gebeld, machine weer opgehaald. Na 4 weken zelf gebeld waar de machine bleef, de medewerker vertelde dat er niets aan de hand was met de machine en dat het weer teruggebracht zou worden. Onnaceptabel de machine is vier weken weg geweest en er is niets gedaan. Vervolgens een klacht neergelegd. De reactie was dat ik het maar moest filmen als de machine lekte en vervolgens de lekkende machine meenemen naar een nespresso winkel. Wat een slechte service en een slechte machine. Nooit meer Nespresso! De machine is net 7 maanden oud!

Mijn geld terug want blijkbaar kan nespresso geen goede machines maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRing