Klacht: nespresso delonghi lattissima touch Na 3 weken ontkalken knipperen.

op 23 december 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

20 nov 2017 factuur na net na 1 maand gebeld dat ik het ontkalkingslampje niet uit krijgt na 6x ontkalken op internet gelezen dat het helaas een veel voorkomend probleem is jammer, dacht dat het een leuk apparaat zou zijn maar na 3 weken al ontkalken??
Coolblue gebeld helaas meneer u zit net 2 dagen over garantietijd omruiling toestel sorry u kunt uw toestel laten repareren bij nespresso , ja dat begrijp ik. Maar we hebben het nu over coolblue dat een apparaat na 3 weken al stuk is dan is er een defect apparaat geleverd want bij nespresso kunnen ze het helaas niet op afstand repareren , het apparaat moet opgehaald worden voor reparatie [ nu al ] 10 dagen ongeveer kwijt. We mogen hem 3 keer repareren voordat u een nieuwe krijgt… net gekocht … hoop geld..

Ik wil een gloednieuwe maandag geleverd.omruilen met de defecte.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Coolblue

3 weken geleden - Beste heer van der Keur, Na aanleiding van ons telefoongesprek willen wij bevestigen dat wij het hebben opgelost. Wij weigeren het niet omdat het 2 dagen over de tevredenheidsgarantie is. Excuses voor de eerste weigering en wij wensen jullie fijne feestdagen toe. Groeten, Coolblue

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Keur 07