Klacht: Nergens mee eens maar toch doet wsg het

op 04 februari 2018 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Eerst kom je onder WSG te staan via de rechter en heb je 50/50 gezag. Dan vraag je aan je gezinsvoogt wat dat veder betekent en krijg je te horen dat je zelf alleen bepaalt. Waneer je kind eten krijgt een schone kont krijgt naar bed gaat en geknuffelt word. Maar waar je naar toe wil reizen met je baby moet in overleg en mag je grotendeels niet. Dan woon je door wsg al in een moeder en kind huis en dan krijgen ze hier als opdracht me nog af te luisteren met een babyfoon geen enkele gezinsvoogt hoort dat te zeggen. Kan geen moment meer vrij uit praten niet normaal. Dan bepaalt die gezinsvoogt ook nog eens waneer de vader van de baby langs mag komen.

Ben pas tevreden als ik uit het Moeder kind huis ben en een andere voogt krijg die wel dingen overlegt met me

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

William Schrikker Stichting

Heeft op 16 april 2018 om 10:50 geantwoord

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Inlovewith my son