Klacht: NEPPE POLO STONE ISLAND

op 14 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Vandaag mijn bestelling ontvangen. Na het open van de doos zag ik direct dat de geleverde polo nep is. Ik ben zeer teleurgesteld, voel me belazerd en opgelicht.

Het leveren van een originele stone island polo zoals vermeld stond op jullie site of door alle door mij gemaakte kosten te vergoeden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 09:15 geantwoord

Beste Justin,

Wij verkopen alleen authentieke producten. Het kunnen fabricage fouten zijn, daarom wil ik u ook vragen om de artikelen waar dit betreft z.s.m. terug te sturen voor verdere onderzoek. U heeft bij ons altijd een niet goed, geld terug garantie. U krijgt dan ook het aankoopbedrag altijd terug bij retournering binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door Monj