Klacht: Nep polo van stone island !!!

op 25 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Mijn zoon heeft Nep polo gekregen van stone island, hierover gebeld en retour gestuurd. En nu maar wachten op je geld (zou binnen 5 dagen worden terug gestort)
Ik vind dat hun de terugstuur kosten ook mogen betalen aangezien hun iets verkopen wat niet echt is (dus verkocht word onder valse verkoop info)
Je kan bedrijf bellen totdat je een ons weegt want de telefoon word niet opgenomen .
Als deze week geen reactie komt , gaan wij aangifte doen, ik raad aan om andere mensen dat ook te doen.
Dit moet stoppen!!

Wanneer ik al ons geld terug gestort heb , en wanneer "elke dag iets leuks" hun site aanpas, en dus duidelijk neerzet dat iets "niet" echt is!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

Reactie van de melder van de klacht Sblankestjn

11 maanden geleden - Inmiddels geld terug ontvangen, maar ik adviseer iedereen om hier aangifte van te doen! Wat dit "bedrijf" doet is , en mag wettelijk niet !! NEP kleding verkopen als origineel !

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 03 augustus 2016 om 08:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sblankestjn