Klacht: NEP lederen boxspring verkocht als echt leder!!

op 08 september 2016 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

11 juni jl. zijn mijn vrouw en ik bij uw Goossens wonen en slapen winkel  te Utrecht geweest om informatie te vragen over de boxspring American dream Vegas. Wij zijn toen geholpen door één van de medewerkers.

De medeweker heeft ons toen informatie verstrekt over dat type boxspring. Wij hebben heel duidelijk aangegeven dat wij een hoog en echt lederen boxspring willen, volgens de medewerker zou het gaan om een boxspring van goede kwaliteit/ligcomfort en echt leder. Het laatste blijkt onjuist te zijn.

Mede de informatie dat het bed echt leder is was voor ons de aanleiding om uiteindelijk het boxspring bed (inclusief twee hockers) van +-€2200,- te bestellen. Het bed lijkt echter wel van echt leer, maar dankzij een familielid die werkzaam is in de meubelindustrie zijn wij erachter gekomen dat het bed en de twee hockers van‘’nep’’ leder zijn. Wij voelen ons dan ook op z’n zachts gezegd misleid en zijn kwaad!

Ik heb op 16 juni jl. vlak voor ik de bestelling plaatste over de mail contact gehad met een medewerker van Goossens en wonen toen heb ik ook in de mail gevraagd ‘’En weet u zeker dat de Buffalo 169 onyx de echt zwarte lederen boxspring is?’’ (ik kreeg een ontwijkend antwoord) als reactie dat wat er is afgesproken met de medewerker dat dat ook op de offerte staat.

Vervolgens heb ik nog een keer telefonisch contact opgenomen met Goossens wonen en slapen te Utrecht om de vraag telefonisch te herhalen. Naar mijn vrouw en ik is toen bevestigd dat het zou gaan om een zwart echt lederen boxspring.

Wij zijn erg teleurgesteld in het advies van Goossens, indien wij hadden geweten dat het boxspring bed en de hockers van nep leder zijn, waren wij nooit akkoord gegaan met koop. Het gaat notabene wel om een bedrag van +-€2200,-

Wij hebben contact opgenomen met Goossens wonen en slapen te Utrecht en ontkennen ons geïnformeerd te hebben dat het bed van echt leder is. Wij hebben nota bene nog de namen van de medewerkers gemaild en de correspondentie. Wij kregen als antwoord:

“Bedankt voor uw mail terug maar ik moet u teleurstellen dat we niet op uw verzoek ingaan.
Voor  verdere vragen kunt u zich richten tot de klantenservice”

Is dit de manier hoe Goossens omgaat met trouwe klanten? Een zaak waar ik van plan was om nog de rest van mijn meubelen aan te schaffen!! Nooit meer, en ik zal het hier zeker niet bij laten, want onrecht moet niemand pikken!

Dus allemaal mensen opgelet met wat je koopt bij Goossens wonen en slapen!

Mvg,

Rachid

1: echt lederen American dream Vegas boxspring leveren zoals afgesproken.
2: Een tegemoetkoming van 50% van het aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door RAC-d_90