Klacht: Nep kraskaarten helaas

op 16 september 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 20 september 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat jammer dat u niet hebt gewonnen mevrouw Oudshoorn. We kijken natuurlijk wel uit om onze klanten een nepactie voor te houden. Inmiddels hebben we al heel veel klanten een prijs kunnen aanbieden. U als vast klant had ik zeker ook een prijs gegund, maar het blijft een krasspelactie. Ik wens u veel geluk toe bij eventuele volgende acties. Voor nu een fijne dag en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nepactie