Klacht: nep kleding van tommy

op 18 augustus 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik voelde al nattigheid toen ik de tshirts aantrok. Geen fijne stof. Stug. Ik denk opgelicht. En ja hoor, Toen ik het tshirt ging wassen trok de kleur in t water. Dat is ongebruikelijk bij merkkleding. Ik ben dus opgelicht. Heb teveel vertrouwen in online aanbeiders. Dacht dta dit alleen via zwarte markt gebeurde. Weer wat geleerd.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 19 augustus 2016 om 07:51 geantwoord

Beste Robert,

Wij verkopen alleen authentieke producten. Deze Tommy T-shirts zijn dus origineel. Toch wil ik je vragen deze producten terug te sturen zodat we dit kunnen controleren. Je mag in alle gevallen je producten retourneren binnen een zichttermijn van 14 dagen. Dat de kleur uit de t-shirts trekt na het wassen is in elk geval niet te bedoeling. Dit zien wij als een defect van het product.

Voor meer informatie rondom het retourneren verwijs ik je door naar ons retourbeleid: https://www.elkedagietsleuks.nl/retourbeleid
Hier is ook het retourformulier te vinden.

Mocht je nog aanvullende vragen/opmerkingen hebben zou je dan een e-mail willen sturen naar: retour@elkedagietsleuks.nl?
We willen graag samen met jou komen tot een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door robbie23