Klacht: Nep artikelen doen ze niets mee

Kadir1985 op 24 februari 2021 over Sony Playstation in de categorie Electronica - Computers, Internetshops - Games en accessoires

Ik heb net de klantenservice van sony playstation gebeld. Dat ik een nep artikel toegestuurd krijg van een grote zeer bekende internetwinkel. De internetwinkel heeft dit goed opgepakt en zeer snel gehandeld, klasse hiervoor. Maar de klantenservice van playstation zelf waar ik dit wou melden, die zegt doodleuk daar doen wij niks mee we hebben daar geen invloed op,. Ik zal een notitie maken. Dus kort gezegt playstation doet helemaal niks met nepartikelen waar hun logo op staat!!!! Hoe kan je een notitie maken van iets terwijl je niet eens wie het heeft gemeld? via welke winkel? Een aankoopbewijs? Een foto? Of de playstation zelf is een hele grote grap of de klantenservice is gewoon een 0,0.

Met de leverancier ben ik tevreden. Maar playstation zelf moet iets gaan doen als er een melding word gedaan dat een hele grote webwinkel samenwerkt/verkoopt met mensen met nep artikelen. Als wij het niet door hadden? Stel iemand koopt voor het eerst iets? Een oma die van niks weet doet hem cadeau? Simpele antwoord daar doen we niks mee. En dan ben jr eigenlijk een topmerk op het eerste gezicht. Tot je er iets mee wilt doen. Dus dat hele klantenservice is een grote grap

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony Playstation

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony Playstation nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kadir1985