Klacht: Na 3.5 week nog geen geld terug ontvangen.

op 14 juli 2019 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ten eerste, dit is de eerste en de laatste keer dat ik iets besteld heb bij nelly.com en ik raad ook iedereen ten zeerste af om er iets te bestellen!
Jurkje besteld betaald, meteen na binnenkomst gepast en tot de conclusie gekomen dat het toch niet zo mijn ding is. Mailtje gestuurd naar de klantenservice om retour aan te melden pas na 5 dagen mailen een berichtje terug gehad en mijn retour aangemeld.
Netjes weggebracht naar het betreffende dhl punt, verwerken zou zo’n 14 werkdagen duren, nu vind ik dit al Belachelijk lang(!) maar vooruit ik ben de moeilijkste niet. Ondertussen zijn we bijna een maand veder en heb ik mijn geld nog steeds niet terug ontvangen.
Na nogmaals een mailtje te hebben gestuurd vragen ze ditmaal om een verzendbewijsje, nooit eerder is mij verteld dat ik dit zou moeten bewaren, want waarom is anders de aanmelding van het retour? En als een pakketje ingescand wordt ziet het bedrijf dus nelly in dit geval dat ik het pakketje wel degelijk heb afgegeven. Ik heb heel erg het gevoel dat de klantenservice er alleen maar is om mensen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en ik zou graag ASAP mijn geld terug willen!
Want zeg nou eerlijk een maand duren over een terug betalen is in deze tijd toch niet meer nodig?!
Bij deze nelly.com zijn jullie een klant kwijt en ik hoop nog veel meer na het lezen van alle slechte recensies die jullie hebben.

Als mijn geld terug op mijn rekening staat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richelle001