Klacht: Bestelling nog steeds niet ontvangen

HUONG85 op 05 juli 2018 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling geplaatst op 25 juni tot op heden nog
steeds niets ontvangen. Betaald met ideal. Contacg gezocht via hun contactformulier, twitter, facebook enz. Nelly reageert nergens op. Ik vind dit echt niet normaal wat een slechte webshop totaal niet betrouwbaar. DHL geeft aan er is inderdaad een zending aangegeven op 25 juni bij hun maar dit betekent niet dat er daadwerkelijk iets is verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn bestelling alsnog ontvangen en anders zsm mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HUONG85