Klacht: Negeren

[email protected] op 02 april 2018 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Vanmiddag bij ici paris geweest, 2 medewerkers en een promodame van een bepaalde merk stonden gedrieën te praten ze lieten mij gewoon staan keken me aan maar gingen gewoon door met hun kletspraatje promodame ging weg en ik dacht oké nu ben ik aan de beurt maar neehoor een andere klant die net aankwam werd gehopen ik baalde verschrikkelijk ben weggegaan met een rot gevoel. Als je zo genegeerd wordt voel je je zo rot en ik hoop dan ook dat de manager van hetzuidplein in Rotterdam hierop wordt gewezen en de medewerkerssters bijbrengt wat klantvriendelijkheid betekent. Je kunt bv zeggen we komen zo bij u maar negeren als je 2 medewerkers van Ici bent komt dat bij mij aan als onbeschoft!!!!!!!

Als de klancht serieus wordt behandeld!!!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door