Klacht: Negatieve ervaring Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort in Corfu.

op 31 mei 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

“Vakantie Gevierd ” !!! 21 t/m 28 mei in Corfu, Totaal mislukte vakantie!!!
Hier volgen alle negatieve bevindingen:
Aankomst ( na 7,5 uur Reis reistijd ) in Hotel Mayor La Grotta Verde Grand Resort in Corfu. Het ” hotel”was net 3 dagen ervoor geopend.
Open is een te groot woord:
Aankomst receptie een complete herrie door het spelen van een band met valszingende en schreeuwende zangeres, men kon elkaar totaal niet verstaan. Wij konden geen eten meer krijgen, 2 van de 3resaurants waren nog niet open. Er was maar 1 ( EEN ) lift die om 23 uur naar beneden stortte , met Nederlands echtpaar erin. Hierna geen lift meer dus alles met trappen moeten doen, buitenom zonder verlichting op de gok waar je uitkwam. Badhanddoeken waren splinternieuw en nog niet gewassen waardoor ze geen vocht opnamen en je niet goed kon afdrogen. Geen ligstoelen en parasol op het terras van je kamer. Het enige restaurant wat open was ,was moeilijk te lopen door de steile helling ( moesten met shuttle gehaald en gebracht worden ). Het restaurant was een grote ongezellige kantine. Groot DRAMA bij het enige zwembad ( het andere bad was nog niet klaar ) Veel te weinig zonnebedden voor een veel te groot aantal gasten, ‘smorgens om 6.30 uur werden de bedden al bezet gehouden d.m.v handdoek neerleggen, badmeester werd gek van de shit die hij over zich heen kreeg. Afstand naar centrum dorp was 600 meter zo werd beloofd: ja, 600 meter diep, was absoluut niet te lopen door de hele steile weg er naar toe. SPA accommodatie was nog niet gereed ( moest nog gebouwd worden ) zodat behandeling in een kamertje plaatsvond naast een rioolputje waaruit de beerlucht je tegemoet kwam. totaal dus zo’n 15 serieuze klachten. Zondagavond bij toeval de DIRECTEUR / EIGENAAR van dit bouwval gesproken ( later kwam zijn vrouw erbij ) zij wilden alles in het werk stellen om het goed te maken met ons, excuses enz, enz. Ik heb hen hier alles over verteld en kenbaar gemaakt dat wij GEEN seconde langer in deze armoe wilden verblijven en dat boven in het hoofdgebouw heel veel boze mensen rondliepen. Zondag middag ( mijn eerste dag daar ) tijdens de meating met de Sunweb hostes Erica huilend mijn verhaal gedaan en gezegd dat ik DIRECT naar Nedereland terug wilde… Zij heeft er voor gezorgd dat wij de volgende dag met prive busje opgehaald werden en naar andere kant eiland gebracht werden naar hotelSunshine , wat achteraf de helft goedkoper bleek dan die verschrikking van Mayor La Grotta. Wel alle lof voor het optreden van Erica en ons zo snel mogelijk te helpen, wij waren haar enorm dankbaar !! Vervolgens de problemen bij Hotel Sunshine: Matrassen waren zeer slecht, de ijzeren veren staken in je lichaam ( dit heb ik opgelost door een zonnebed matrasje mee naar boven te pikken en dit op mijn matras te leggen . Naast onze kamer zijn werklieden 3 dagen met een drilboor bezig geweest zodat je in de kamer maar ook bij het zwembad gek werd van de herrie, meerdere mensen hebben hier over geklaagd.
Dinsdag 24 mei vanaf 8.00 uur tot 16.00 uur GEEN elektriciteit, dus 5 verdiepingen trappen op en af voor het bereiken van zwembad en vv restaurant. Bar bij het zwembad ( relaxbad ) gesloten! De witte wijn smaakte als lauwe appelsap, zodat wij iedere dag maar een fles in de winkel kochten maar daar waren maar 3 flesjes te koop voor de hele week. ( geen voorraad. ) Het PRACHTIG gelegen hotel lag in the middle off nowhere zodat wij verplicht waren daar te blijven of een auto te huren. Aangezien mijn partner Karel Dubru hartpatiënt is en ik reumapatiënt, en ook niet meer de jongsten zijn , zijn dit vreselijke ervaringen voor ons geweest en heb ik een hele nare bijsmaak van deze “vakantie” waarvan ook nog eens 3 dagen totaal verloren zijn gegaan : de 1ste reisdag , de 2de traploopdag met overleg Erica en koffers weer inpakken en op een ijzeren stoeltje zitten , de 3de dag afreizen naar ander hotel , inchecken koffer uitpakken e.d ! De terugvlucht was ook weer een tegenvaller : tussenlandind en uitstappen omdat vliegtuig schoongemaakt moest worden, Totale reistijd 8 uur !!!!! Een hele nare en teleurstellende ervaring geweest met een heel slecht hotel wat nooit open had mogen gaan ! Ik weet dat er een groep mensen bij elkaar is gekomen om massaal ruchtbaarheid hier aan te geven , het is de eerste keer dat ik met Sunweb een vakantie heb geboekt en zal toch niet de bedoeling zijn dat ik met een kater thuiskom en een negatief beeld van uw bedrijf hieraan over ga houden ???????

Wil dat AL deze klachten serieus worden behandeld: Compensatie i.v.m geleden ergernis, schade ( verloren dagen ) stres , energie , teleurstelling enz. Alsmede compensatie accommodatie die 50% goedkoper was dan "Hotel"Mayor La Grotta. Optie : contact met mij opnemen en een goed voorstel doen waar mijn partner en ik genoegen mee kunnen nemen en dit debacle achter ons kunnen laten liggen en binnen kort een heerlijke vakantie kunnen cq, mogen boeken bij Sunweb en daar met een positief gevoel naat toe kunnen leven !!!!!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

11 maanden geleden - Beste meneer Dubru, Wat vervelend om te lezen dat uw vakantie op Corfu niet naar wens is geweest. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw mail in behandeling te nemen. Binnen 1 week kunt u een reactie of ontvangstbevestiging van de afdeling Customer Support verwachten. Uiteraard worden uw klachten zeer serieus genomen. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 juni 2016 om 14:31 geantwoord

Beste meneer Dubru,

Ik heb zojuist een bericht gekregen van mijn collega's van de afdeling Customer Support. Ik begrijp hieruit dat u telefonisch contact heeft gehad. Er is excuses gemaakt en u heeft een passende compensatie aangeboden gekregen waar u tevreden mee bent. Fijn dat alles naar wens is opgelost.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door ednafriedel@gmail.com