Mijn Klacht:
Kaart gehad op 08-11-2019 waarna uiteraard de pandemie er was. Niet naar sauna gekund door gezondheidsklachten. Gisteren eindelijk weer eens aangedurfd wat bleek bon verlopen op 08-11-2021. Gebeld en maar liefst 31 minuten lang te horen gekregen dat ik de eerst wachtende was (wat natuurlijk helemaal nergens over gaat) om te woord gestaan te worden door een onbeschofte medewerker die het niet interesseerde, had je de bon maar op moeten maken en we hebben het al met 1 jaar verlengd en gezondheid kunnen wij geen rekening mee houden, werd letterlijk gezegd. Zero empathie wat een slecht bedrijf zeg. tevens is het sowieso niet meer van deze tijd om bonnen uit te geven die maar 1 jaar geldig zijn, daar heeft de consumentenbond zich ook meerdere keren over uitgesproken dat dit niet mag. Lekker verdienmodel voor deze louche organisatie. Nooit meer bestellen of aan iemand kado geven. Andere sauna bonnen met veel deelnemers zijn veel langer geldig. En indien je de bon koopt van een betreffende sauna zelf zijn die meestal onbeperkt geldig. Ik vind het een grof schandaal dat dit allemaal zomaar kan.
Gewenste Oplossing:
Verlenging van de kaart voor het hele bedrag van € 30 wat erop staat met een duur van 1 jaar.
