Klacht: Kaart verlopen 03- 05- 2021 tijdens Corona sluiting

Ingber op 29 juni 2021 over Nederlandse Sauna Cadeaubon in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn cadeaubon van € 50,- was op 3 mei 2021 verlopen. Alle sauna’s waren gesloten, waardoor ik hem niet kon verzilveren.
Ik heb geschreven, en heb zelfs een voorstel gedaan om iets bij te betalen om de bon te laten verlengen.
Ik krijg niet eens antwoord!

Het kan toch niet zo zijn dat ze, al die bonnen van gedupeerden, zo in eigen zak steken?

Gewenste Oplossing:

Ik wil de bon tegen administratikosten verlengen voor 6 maanden. Dit is de periode dat er een lock down was, en ik daarom niet kon verzilveren!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

Reactie van de melder van de klacht Ingber

3 jaren geleden - Vandaag heb ik ineens een antwoord op mijn brief van 24-6-21 gekregen. Daar staat in dat ik als consument zelf verantwoordelijk ben om de kaart binnen de gestelde tijd dat deze geldig is te verzilveren! Hoe bedenk je het met de wetenschap dat alle sauna's gesloten waren de afgelopen periode! Bij klachtenkompas schrijft Aleida23 dat ze Primera ingeschakeld heeft en dat ze daarna heel vlot een verlenging van 2 jaar ipv. 1 jaar kreeg! Dit moeten we allemaal maar gaan doen denk ik!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingber