Klacht: geen restitutie na verlopen cadeaubon

margolamers88 op 08 september 2017 over Nederlandse Sauna Cadeaubon in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde gebruik gaan maken van de cadeaubon, maar kwam er vervolgens achter dat deze een maand verlopen was toen ik de code invulde op de site. De kleine lettertjes achterop de kaart geven inderdaad aan dat de kaart een jaar geldig is, maar ik heb de kaart niet geinspecteerd terwijl ik deze nog niet gebruikte… Vervolgens de klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd, maar kreeg 0 op rekest. Gezegd dat deze bon een waarde heeft waar al eerder geld voor betaald is. De enige mogelijkheid die ze boden was dat ik voor 9,95 euro de geldigheid met een jaar kon verlengen. Dit is bijna de helft van het bedrag wat op de bon staat, namelijk 25 euro. Toen ik zei dat ik dit belachelijk vond en voorstelde dat de kaart binnen een maand alsnog gebruikt zou gaan worden, werd dat meteen afgekapt. Ze staan niet open voor andere oplossingen en denken enkel aan het binnenharken van meer geld. Mooi voorbeeld van een bedrijf dat enkel commercieel kan denken en zoveel mogelijk geld probeert binnen te krijgen zonder ook maar een seconde aan hun klanten te denken!!
NOOIT MEER EEN NEDERLANDSE SAUNA CADEAUBON AANSCHAFFEN!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik voor het bedrag dat gewoon betaald is aan hen, dus de volledige 25 euro, alsnog gebruik kan maken van de sauna.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Sauna Cadeaubon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door