Mijn Klacht:
Ik heb begin 2020 een ‘De Nederlandse Sauna Cadeaubon’ cadeau gekregen met daarop €100,-. Ik zag op de kaart dat de cadeaubon maar een jaar geldig was, echter er staat geen verval datum op of een begin datum. Ik ging er vanuit dat de gever van mijn kaart de kaart een week eerder gekocht had, echter dit was niet het geval.
Ben ik niet het figuur dat, ‘een gegeven paard in de mond kijkt’.
Dus ik ga pas de kaart checken op het moment dat je die wil gaan gebruiken en vanwege Corona waren de sauna’s dicht en kan je de kaart niet gebruiken. Op het moment dat ik de kaart wel kon gebruiken en wou gebruiken kom ik erachter dat de kaart al verlopen is.
Normaal gesproken staat er €10 op en dan denk je, ach laat maar, echter bij €100,- was ik toch gemotiveerd om er werk van te maken en heb ik met ‘De Nederlandse Sauna Cadeaubon’ gebeld en heb ik de gehele situatie uitgelegd, echter ik kreeg keihard een nul op het rekest. Er was niet eens tegen een betaling een verlenging mogelijk.
Op deze manier wil ik gewoon geen cadeaubonnen meer geven en/of ontvangen, terwijl het idee op zich wel tof is.
Ik vind dit een vorm van oplichterij, geld verdienen met een plastic kaartje.
Het vervelende is ook dat je geen enkele recensie kan geven op hun site, zelfs niet op hun Facebook site.
Gewenste Oplossing:
Als de €100,- weer gebruikt kan worden bij de aangegeven sauna's.