Klacht: Wanprestatie, lange tijd geen internet

Michelr81 op 28 juni 2018 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 28 juni, contact gehad met de telefonische helpdesk van NLE vanwege het niet werken van internet. De storing duurt inmiddels 9 dagen.

NLE stelt KPN verantwoordelijk voor het probleem en geeft aan volledig afhankelijk te zijn van deze partij. Daar ik een contract heb met NLE houd ik NLE aansprakelijk voor deze wanprestatie.

Gewenste Oplossing:

Gisteren heb ik NLE verzocht mijn contract voortijdig en zonder extra kosten te beƫindigen. Ik kan sinds 8 dagen niet thuis werken wat mij inmiddels al 6x reiskosten heeft gekost a 1571 kilometer, welke volledig voor eigen rekening zijn. Ik heb de mogelijkheid om binnen 48 uur een andere aansluiting te krijgen bij een lokale kabelaar en wens dit ook te doen. De helpdesk van NLE heeft aangegeven dit in beraad te nemen en antwoord hier binnen een week op.

Bij deze verzoek ik met klem om bovenstaande sneller in behandeling te nemen zodat ik niet nog meer schade oploop wegens deze wanprestatie.

Ik hoop spoedig van u te horen met een bevredigend antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, In reactie op uw klacht controleerden wij de diensten op afstand. Deze zouden per 28 juni 2018 weer actief moeten zijn. Wij horen graag of dat inmiddels het geval is. Mocht dit niet het geval zijn, zullen wij uiteraard ons best doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 11 juli 2018 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Op 4 juli 2018 plaatsten wij via Klacht.nl en Klachtenkompas een reactie. Helaas ontvingen wij van u geen reactie hierop. Wij gaan er om die reden vanuit dat uw diensten weer naar behoren werken en zullen overgaan tot het sluiten van uw klacht.

Uw e-mail met daarin het verzoek om een gedeelte van uw maandbedrag zal in behandeling worden genomen door onze Klantenservice. U ontvangt hierop zo snel mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,
NLEx Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door