Mijn Klacht:
Vandaag, 28 juni, contact gehad met de telefonische helpdesk van NLE vanwege het niet werken van internet. De storing duurt inmiddels 9 dagen.
NLE stelt KPN verantwoordelijk voor het probleem en geeft aan volledig afhankelijk te zijn van deze partij. Daar ik een contract heb met NLE houd ik NLE aansprakelijk voor deze wanprestatie.
Gewenste Oplossing:
Gisteren heb ik NLE verzocht mijn contract voortijdig en zonder extra kosten te beƫindigen. Ik kan sinds 8 dagen niet thuis werken wat mij inmiddels al 6x reiskosten heeft gekost a 1571 kilometer, welke volledig voor eigen rekening zijn. Ik heb de mogelijkheid om binnen 48 uur een andere aansluiting te krijgen bij een lokale kabelaar en wens dit ook te doen. De helpdesk van NLE heeft aangegeven dit in beraad te nemen en antwoord hier binnen een week op.
Bij deze verzoek ik met klem om bovenstaande sneller in behandeling te nemen zodat ik niet nog meer schade oploop wegens deze wanprestatie.
Ik hoop spoedig van u te horen met een bevredigend antwoord.
