Klacht: Na overstap ban Ziggo naar NLE kan ik niet meer worden gebeld

PietEnKorrie op 23 januari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben klant 63114281226.
Al 2 keer gebeld met NLE over probleem. Ik moest 3 mensen laten bellen die mij niet konden bereiken, nummers doorgegeven aan NLE. Probleem niet opgelost.
Derde keer gebeld, ik moest hen een emil sturen. In alle 3 gevallen niets meer gehoord. (behalve het ligt aan ziggo). dit probleem is ook op het kan niet waar zijn geweest, maar in mijn geval heb ik daar niets aan.

Gewenste Oplossing:

Als mensen mij weer kunnen bellen. Klaarblijkelijk mensen die dus GEEN NLE abonees zijn?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Kan u ons via Klacht.nl van recente voorbeelden voorzien? Aan de hand daarvan kunnen wij namelijk KPN Wholesale opdracht geven om dit te onderzoeken. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb al 2x nrs doorgegeven via klantenservice die mij niet kunnen bereiken. Ook via een contactformulier uitgelegd wat er aan de hand is. Het ziekenhuis waar ik behandeld wordt kan ons ook niet bereiken. Wat moet ik nog meer doen??? Er is mij op 13 december beloofd dat het hoogstens 5 werkdagen zou duren, maar tot nu toe is het niet verholpen. Ik krijg ook geen reactie op de emails. Het euvel trad op na overstap van ziggo naar nlex. Klantnr. 63114281226.

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij begrijpen dat het vervelend is. Echter hebben wij toch echt opnieuw recente voorbeelden nodig om dit te kunnen onderzoeken. Deze ontvangen wij graag via dit kanaal, aangezien wij via Klacht.nl uw klacht in behandeling hebben. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Zou u ons nog willen voorzien van recente voorbeelden? Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Nieuwe mail van NLE vraagt weer om telefoonummers: Ik heb voor de derde keer mensen gevraagd waarvan ik zeker weet dat ze ons niet kunnen bereiken ons te bellen. Bij het ziekenhuis kan ik dat niet doen. Ik heb er dus twee: 0343452737 en 0172435244. Het tijdstip dat zij mij blden was resp. 12.35 en 12.40. op 31.01.2019. MvG, K. Leenheer. Klantnr. 63114281226.

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Echter kunnen wij geen onderzoek doen wanneer de voorbeelden ouder zijn dan 48 uur. Daarnaast horen wij graag van welke providers de telefoonnummers zijn. Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Er is opnieuw gevraagd om tel.nrs. die binnen 48 uur hebben gebeld, plus de provider. Deze nrs. hebben gebeld: 0343-452372 om 17.10 en 0172-435244 om 17.15. Beide nummers op 7 februari. Beiden hebben ziggo als provider.

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben een opdracht aangemaakt om dit te onderzoeken. Wij hopen u zo spoedig mogelijk te kunnen informeren hierover. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Bericht van NLE

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij hebben het probleem met uw telefoonaansluiting onderzocht. Hieruit blijkt dat uw telefoonnummer niet goed is geporteerd. Om dit te kunnen oplossen, zullen wij uw telefoonnummer opnieuw porteren. Hiervan ontvangt u automatische berichtgeving. Hier hoeft u verder niet op te reageren, wij maken dit via uw klacht voor u in orde. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Sinds 152 is onze telefoon afgesloten. Wij kunnen niet meer bellen of gebeld worden. Volgens een email van NLEx is dat op ons verzoek. Wij hebben nooit een verzoek daartoe ingediend. Het is een ramp, want we zijn nu onbereikbaar voor o.a. huisarts, 2 specialisten, apotheek en familie in het buitenland en daar hebben we regelmatig telefonisch contact mee. We zijn ten einde raad. Help!!!!

Bericht van NLE

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Zoals in onze vorige reactie aangegeven hebben wij uw telefoonnummer opnieuw moeten porteren, om het probleem te kunnen verhelpen. U heeft hier inderdaad e-mails over ontvangen. Deze kan u negeren. Wij hebben zojuist uw telefoonnummer opnieuw geporteerd. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - De telefoon is nog steeds niet aangesloten, nu al bijna een week. Kunt u aangeven wanneer dat zal gebeuren?

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Vandaag is onze telefoon opnieuw aangesloten. Maar het euvel waar we nu al 3 maanden mee bezig zijn is er nog steeds!!! Mensen van ziggo kunnen ons niet bereiken. 'Dit nummer is niet in gebruik' krijgen ze nog steeds te horen. Er was toch geporteerd?? We kunnen weer opnieuw beginnen. Een dikke onvoldoende voor NLEx.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Er is nog steeds niets opgelost. Ik heb een nieuwe klacht aangemaakt omdat vermeld werd dat de klacht afgemeld was. Maar nu gaat klacht.nl ervan uit dat het tele2 betreft! Dat moet NLEx zijn. Met tele2 hebben we niets te maken.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - De klacht is opgelost door onszelf door met ziggo te bellen en hun hulp in te roepen. Binnen 2 dagen was het opgelost. Dus hiermee is de case afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 23 mei 2019 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door