Klacht: Salderen per maand NLE

Joarry op 25 september 2022 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder enige notificatie vanuit NLE, zijn ze schijnbaar begonnen met maandelijks salderen in plaats van jaarlijks.
Klacht: NLE handelt niet volgens de wet waarin staat dat er jaarlijks gesaldeerd dient te worden
Er is geen communicatie over geweest waardoor ik geen actie kon ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de energie die ik terug heb geleverd per jaar wordt verrekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 27 september 2022 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Ondertussen heeft u van NLE een duidelijke reactie op uw klacht ontvangen. Ik vertrouw erop dat dit voor meer duidelijkheid zorgt.

Het saldeerbeleid van NLE zal niet worden aangepast. Uw klacht wordt hier gesloten.

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Joarry