Klacht: late tijdstippen

coby klijnsmit op 15 november 2014 over NCRV in de categorie Media

Geachte M,
Wilde dit toch even kwijt ben een trouwe kijkster samen met nog vele anderen , en verheugde me op de uitzendingen van zwiebertje , stiefbeen en zoon en nog wat andere programma”s tot mijn grote verbazing worden deze programma’s midden in de nacht uitgezonden ik werk overdag en ook in het weekend , dus normaal dat je dan s’nachts slaapt, met mij verontwaardiging voor het feit dat deze programma”s die duizenden mensen graag zouden willen zien s’nachts worden uitgezonden welke reden heeft dit , of worden deze programma’s niet belangrijk gevonden , ik mag hopen dat ze ook nog overdag worden uitgezonden er is veel belangstelling voor, er worden zoveel programma’s herhaald en vaak met geweld en deze heerlijke onschuldige programma’s niet, ik hoop dat de redactie hier iets mee kan , het zou erg op prijs gesteld worden, niet alleen door mij , maar door vele mensen , met vriendelijke groeten mevr coby klijnsmit.

ik zou erg tevreden zijn wanneer de programma's van zwiebertje en stiefbeen en zoon niet s'nachts maar overdag worden uitgezonden

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NCRV

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NCRV nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCRV in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCRV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door