Klacht: gids

briggit op 25 oktober 2013 over NCRV in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag, ik heb, een gids, abonee genomen, al betaald maar geen gids, ik zou, al, de eerste 28. 9 krygen, tot heden, nog niks,, waneer kryg ik, hem , keer,

Gewenste Oplossing:

als , ik myn gids niet kryg , dan graag me geld terug,,

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NCRV

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NCRV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCRV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCRV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door