Klacht: Abonnementsgeld nog niet terug.

insite-06-GIDS op 30 juli 2013 over NCRV in de categorie Media

Op 22-05-2013 werd er voor de NCRV gids automatisch geld afgeschreven voor het 2de jaar abonnementsgeld.
Ik wilde niet opnieuw de NCRV gids dus heb per omgaande opgezegd dit kon iedere maand en was ook geen probleem want na nog 2 maal de gids te hebben ontvangen stopte de bezorging.
Het bedrag verminderd met 2 gidsen zou binnen 56 dagen op mijn rekening staan.
Ik heb nu 2 maal gebeld maar het wil nog steeds niet lukken.
De eerste keer werd mij verzekerd dat in de week van 15 juli het bedrag zeker zou worden over gemaakt.
De tweede keer kon men mij zeggen dat het was overgemaakt en bij hun alles glad was, maar nadat ik zei dat ik nog niets had binnengekregen werd mij beloofd , ik zoek het uit en bel U terug.
Dezelfde dag tegen 5 uur weer gebeld waarom men nog niet had teruggebeld,er werd gezegd dat ik 3 werkdagen moest wachten.
Al met al gaat dit volgens mij nog wel even duren.
Hoe moeilijk kan het zijn om zo`n bedragje even terug te storten ?” NCRV gids “ik zal me wel 2 maal bedenken voordat ik dit nog eens doe!!

Geld terug z.s.m.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NCRV

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCRV over deze klacht.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NCRV nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NCRV in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCRV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door