Klacht: nazorg kaarsvetvlek bank

op 31 mei 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Ik had een gesprek met Pronto wonen vandaag. Ze vroegen hoe de afhandeling was geweest van mijn klacht ten aanzien van de kaarsvetvlek. Ik gaf aan dat ik blij was dat ze hun verantwoordelijkheid hadden genomen ten aanzien van de kaarsvetvlek op mijn bank. All inhouse service nam namelijk niet. Ik moest wel weer zaken doen met all-inhouse service terwijl die mij resectloos hadden behandeld en niet hun verantwoordelijkheid hadden genomen.

Ik ben tevreden wanneer Pronto-wonen ook het na traject op zich neemt namelijk dat ze de volgende incidenten met mijn bank ook op zich nemen. Aangezien ze mij een verzekering met gouden Bergen verkochten. Pronto geeft aan dat ik de verzekering maar moet stoppen. Wanneer ik niet tevreden met All-inhouse service ben. Of eerst weer de klacht moet leggen bij All-inhouseservice terwijl ze mij respectloos hebben behandeld en geen excuses aanbieden. Terwijl Pronto mij wel gelijk gaf over die klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

11 maanden geleden - Hallo, Aan welke winkel kunnen wij vragen om zorg te dragen voor de gewenste oplossing? Vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door fun1978fun