Klacht: nauwelijks medewerking van de clubmanager na een diefstal

op 20 juli 2015 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op zaterdag 13 juni heeft iemand in de club mijn springtouw gestolen. Dit is gelukkig vlak onder een camera gebeurd. Toen ik aan de medewerkers vroeg, om de beelden te bekijken, hebben ze dan meegegeven dat alleen de manager daarvoor bevoegd is. De medewerkers gingen dit ook zeker doorgeven aan de manager. zogezegd zo gedaan. De volgende maandag kwam ik in de club en kreeg ik ineens van een medewerker te horen, dat de manager zich daar niet mee wil bezighouden. Ik heb de manager hierover aangesproken en zij beloofde mij om dit verder te onderzoeken.

door verplichtingen kon ik de rest van de week niet meer trainen. ik heb nog wel enkele keren telefonisch contact opgenomen, maar zonder enig resultaat van medewerking. kijken naar de beelden werd elke keer uitgesteld. En tegen een collega zeggen dat ik haar daarmee telkens lastig van is alles behalve respectvol. Maandag 22 juni had ik terug telefonisch contact opgenomen en dan had de manager gevraagd voor een afspraak te maken. ik ben daarop ingegaan en we hadden een afspraak op woensdag 24juni om 18U. Ik had haar uitdrukkelijk gevraagd om mij op voorhand te verwittigen als de afspraak niet kan plaatsvinden.

Ik kwam die woensdag in de club een half uur voor ons afspraak. ik kreeg dan te horen van een medewerkers, dat ze al naar huis vertrokken is en dat die medewerker ons afspraak moest annuleren.

Later kreeg ik van een medewerker te horen, dat ze die beelden heeft bekeken, maar weinig mee heeft gedaan.

Het gaat hier om een diefstal. De enige die stappen kan ondernemen is de clubmanager, maar als die weigert om te helpen, ben ik verplicht om het via deze weg te doen.

Dat de laksheid en het niet goed doen van haar job met haar wordt besproken.

Voor mij gaat het niet meer om dat springtouw, maar om principe.
Het is de manier waarop de verantwoordelijke van de club daarmee omgaat. De manier waarop een verantwoordelijke reageert op een diefstal in haar club.

(Als een medewerker iets verkeerd doet, dan kunnen ons beklag doen bij de clubmanager. Als de clubmanager iets verkeerd doet, dan kunnen we ons niet rechtstreeks wenden tot een bevoegde en dat is wel een beetje spijtig.)

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 juli 2015 om 15:17 geantwoord

Beste Brahim,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen dat jouw springtouw is gestolen op de club.

Wij vinden het vervelend om te horen dat de afspraak niet door is gegaan op het laatste moment en dat je niet naar wens bent geholpen.

De procedure die wij hanteren voor een diefstal gaat als volgt, wij adviseren leden altijd om aangifte te doen bij de politie.

Op basis van de aangifte moet de politie een officiele brief opstellen om de beelden te mogen bekijken, aan de hand daarvan hopen wij meer duidelijkheid te krijgen wat betreft jouw diefstal.

Ik hoop dat dit gaat lukken en dat je nog met plezier bij ons komt sporten.

Levi Basic Fit.

Alle klachten die gemeld zijn door bennyyyy