Klacht: het niet ontvangen van 2 pakketten

op 23 maart 2012 over Natuals B.V. in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

In het voorjaar 2010 had ik een telefoontje ontvangen van een zekere bedrijf Natuals.Nog nooit van gehoord over dit bedrijf en vroeg ik om uitleg.Ze maken vitaminen op maat,en vroegen mij over mijn gemoedstoestand.Mijn toestand was geruime tijd alles behalve in orde,ben rap moe.Ze stelden voor om multivitaminen op maat te prepareren en samen met omega3 zou ik dagelijks moeten innenemen.Met het afsluiten van het telefonisch contract,heb ik mijn rekeningnummer doorgegeven,opdat er maandelijks 21,80 euro over wordt gemaakt.De pakketjes worden om de 3 maanden gestuurd.Een dik half jaar later kreeg ik geen pakketjes meer,maar er ging wel telkens een afgesproken bedrag van mijn rekening af.Eind december 2010 was de maat vol en boekte mijn laatste betalingen terug op mijn rekening,nadat ik verschillende keren had gebeld hoe dat zit met mijn bestelling!Betalen wel,maar niet ontvangen gaat niet samen dacht ik,vindt u ook niet?In midden januari 2011 kreeg ik eindelijk dat beloofde telefoontje van Natuals,met de vraag wanneer ik die 2 laatste betalingen in orde ging maken.Ik heb dan mijn klacht doorgegeven dat ik 2 pakketjes nog moet ontvangen en toch ter goeder trouw nog gehoopt had,dat dit in orde ging komen,maar neen dus.Vandaar dat ik december 2010 en januari 2011, 2maal het bedrag van 21,80euro gelukkig nog heb laten terug te boeken,die andere vroegere maanden in het najaar van 2010 was helaas te laat om terug te boeken.Ze begreep dit en stelde voor dat de beloofde pakketten gingen opsturen en dat ik het ZEKER voor eind januari 2011 wel zal ontvangen.Op mijn beurt heb ik ook beloofd om begin februari 2011,als mijn uitkering binnen komt,dat destijds de teruggeboekte bedragen opnieuw zal storten op hun rekeningnummer.Maar eind januari 2011 kreeg ik nog steeds GEEN pakketjes zoals ze beloven!En toch had ik nog vertrouwen dat het wel zal aankomen!Ondertussen had ik verschillende keren gebeld,maar Natuals wou mij niet te woord staan.Ik heb spijt dat ik begin februari 2011 het bedrag overgemaakt heb van 21,80euro,dat moeten ze toch gezien hebben.Weeral voor gebeld,maar ze weigeren mij te woord staan.Nu heb ik geweigerd om mijn laatste 21,80euro te betalen.In feite heb ik dus meer dan dat nagekomen en betaalde 6 keer 21,80euro,dat is 130,80euro voor 2 pakketten die ik niet van hun mag ontvangen.Dat kan toch niet?Ik lijk wel een gekke!!Dan moet er ergens in maart 2011 een proces naar mij gericht zijn geweest,en ik kreeg een vonnis uitgesproken in mijn nadeel temeer omdat ik niet verschenen was en dat ik een bedrag van 557,84euro aan Natuals moet betalen?!Hoe bestaat het in GODSNAAM?Vermits ik van niets wist om te verschijnen is dit niet meer te redden zei Webcasso,ik kan zelfs toen niet in beroep gaan!In Belgie is dat wel mogelijk in alle soorten gevallen!Maar hier in Nederland niet en pluimen ze de arme mensen zoals u en ik,dat is niet moeilijk dat er hier zovele slachtoffers vallen en heeft een doorsnee Nederlander geen vertrouwen in het gerecht.Tot nu toe gaat er elke maand 77 of 75 euro van mijn volksverzekering af naar hun,via de belastingskantoor en dit zonder mij te kunnen verdedigen ten onrechte.Dit was ingaande vanaf december 2011.Ik ben radeloos en machteloos, ik heb maar een bescheiden invaliditeitsinkomen vanuit Belgie en heb een kind ten laste en kan niet rondkomen met al die verplichtige betalingen hier in Nederland.Met dat afgenomen geld had ik eten kunnen kopen en wat onderhoud.Ik heb geen vertrouwen meer in niemand en voel me sinds vorig jaar nog veel slechter dan in 2010.Weet u dat ik na die uitgesproken vonnis in het voorjaar 2011,nog steeds brieven kreeg van WEBCASSO,met de mededeling van ingebrekestelling van 2maal 21,80euro en ze hun totaal brachten op 88,06euro te betalen binnen de 15 dagen na deze laatste brief dateert van 26-10-2011.Ge moet maar durven om nog te proviteren na het uitgesproken vonnis,om iemand op stang te jagen en te dwingen om nog meer geld uit te zuigen van hun prooi,mij dus.Ik was wijs en heb daar niet meer op gereageerd.Te weten dat er als er op aan komt,zou ik maar 1 maal 21,80euro nog moeten betalen,als ik mijn pakketjes mocht ontvangen.Ik heb spijt dat ik dit toch betaald heb en niet meer heb kunnen laten terugboeken.Dus zo eerlijk is dat bedrijf en liegen dat er geen betaling van 21,80euro begin februari 2011 gebeurd was,wat is dan de rest van hun nog waardig te geloven uitspraken?Ik weet het niet meer en ben totaal heel depressief,slapeloze nachten en heb voor alles angst,dat hebben ze op hun geweten.Is Nederland wel een rechtstaat in alle eerlijkheid,vraag ik mij gedurig af.Ik denk van niet.Van alle ellende die ik ervaar,hoop ik op een sprankeltje hoop en een beetje vertrouwen die ik nog bezit en kan ontvangen en dank ik u met genegen groeten.Mevr.R.Bodart

Het terug herzien van alle stukken om een rechtvaardig oordeel te vormen,zodat de rechtbank het zelf letterlijk ZWART OP WIT kan ontdekken hoe dat bedrijf,de gewone mens oplicht.Nu doen ze het met mij,de volgende keer hebben ze een ander slachtoffer en dat wil ik ook vermijden.Ik wil naar de rechtbank stappen om mijn recht te laten spreken.En het onterechte geld dat ze van mij afgeluisd hebben wil ik terug krijgen met schadevergoeding!Wil u zo goed zijn mij daarin helpen aub?Met heel grote dank!!

Alle klachten die gemeld zijn door bodart