Klacht: Natte gescheurde Pakketdoos waar schoenenkast met spiegel in zit

op 10 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag met postnl extra gebeld 10 min nadat de bezorger weg was. De foto’s zijn bijgesloten. Pakket van Leen Bakker

De doos was helemaal open aan de bovenkant en gescheurd en nat. We weten nog niet als er iets ontbreekt of kapot is want hebben het pakket nog niet verder opgemaakt. Heel slordig dit

R C de Gier
Het adres is: Middenwillenseweg 107, 2805 KP Gouda

Gewenste Oplossing:

Wat denkt u zelf?????

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 mei 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R. de Gier,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat jammer om te vernemen dat uw bestelling met schade is geleverd.

Graag verwijs ik u naar de leverancier. Deze kan voor u de artikelen opnieuw bestellen en bij Extra@Home een omruil inboeken.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nvt.nl