Klacht: Natte folders

op 19 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Wij ontvangen kletsnatte folders na een regen weekend. Deze zien we bij bezorging buiten gestapeld en krijgen deze op dinsdagavond. Wij zien de stapels staan , wanneer wij er langs rijden of lopen.Deze folders zijn niet te bekijken want de pagina,s zitten aan elkaar geplakt en dat als een vast pakket folders. Waarom niet op een droge opslag opslaan. Dit geheel kan toch niet de bedoeling zijn van de adverteerders.

Droge opslag, dus dan droge folders.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 20 december 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door A.van Duijvenvoorde