Klacht: nationale kunst en cultuurcadeaukaart

op 23 juni 2015 over Primera in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

genoemde kaart ontving ik als cadeau,helaas bleek het niet mogelijk deze te verzilveren in regio haarlem en amsterdam bij museum,bioscoop en theater,uiteraard was verhaal in de winkel niet mogelijk,email naarPrimera blijft bij herhaling onbeantwoord

Gewenste Oplossing:

wanneer de de aspirant cadeaugevers niet meer zullen worden misleid door Primera,het spreekt voor zich dat de ontvanger van de kaart niet de schenker benadert.Naar mijn smaak is hier sprake van ernstige misleiding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primera in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Primera beoordeeld.

Heeft op 25 juni 2015 om 19:47 geantwoord

Er is geen sprake van een oplossing:Primera blijft bij de misleiding door op de kaart te melden dat bezoek aan musea theater en bioscopen met deze kaart mogelijk is,de ontvanger van de kaart ervaart het tegendeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primera een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primera

Heeft op 16 juli 2015 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant hebben wij reeds voorzien van een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door jaj