Klacht: opgelicht door de Nationale Energiw Vergelijker

op 19 november 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Gebeld dat de tarieven lager waren en na berekening 30 euro per maand goedkoper uit. Bedrijf had het hele verbruiksdossier. 1e nota van nieuwe leverancier blijkt 70 euro hoger te liggen. Gebeld met Fatima van de Nationale Energy Vergelijker en schuift het probleem naar Total af (nieuwe leverancier). Hierbij zeg ik dat ze niet de juiste informatie hebben overlegd. Kunnen bandopname niet vinden. Neemt geen verantwoording en zegt niets te kunnen doen, enkel wijst erop dat er een boete komt bij overstappen. OPLICHTERS en duistere bedrijf met waarschijnlijk vele ‘ondernemingen onder 1 hoed’. Heb je een fout herstel deze. Maar die makkelijk manier van we kunnen niets doen en dat is uw goed recht. Dus bij deze de klacht. De volgende is OM en Ombudsman

wanneer de Nationale Energie Vergelijker het contract zonder boete annuleert zodat ik weer bij GreenChoice en nieuw contract kan afsluiten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:45 geantwoord