Klacht: Ongewenst contract aangeboden

op 05 december 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Via Total Gas Power Nederland kreeg ik voor mijn bedrijf een contract aangeboden, zonder dat hier expliciet opdracht voor is gegeven. Bij navraag bleek de opdracht afkomstig van Nationale Energie Vergelijker (NEV). Het is niet te achterhalen hoe deze transactie tot stand is gekomen. Terwijl Total zegt deze gang van zaken te betreuren, doen ze nog altijd wel zaken met de NEV. We hebben het contract binnen het termijn van 14 dagen kunnen annuleren maar vanwege grote drukte bij Total daar nog geen bevestiging van ontvangen.

Ik ben pas tevreden als Total de annulering heeft bevestigd en ik er achter ben gekomen wie de informatie heeft verstrekt aan NEV waarna het contract is opgesteld. Hebben zij het verzonnen of is er daadwerkelijk contact geweest?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:47 geantwoord