Klacht: Ongevraagd gebeld door opdringerig mannetje

op 23 november 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Zojuist ben ik gebeld door deze oplichters via hun telefoonnummer 0434553924. Meneer begon meteen te raleten maar ik liet al snel weten dat ik a) hun niet ken, b) niet ongevraagd gebeld wil worden. Begint meneer gewoon door te ratelen over een of andere goedkoop energiecontract. Nogmaals aangegeven dat ie niet moet lullen en ik ze niet ken. Niet in trappen want dit zijn gewoon vieze vuile oplichters. Ik snap niet dat telecom bedrijven dit soort contractanten niet hun telefoonnummer ontnemen.

Als ik nooit meer te nimmer zo'n irritant mannetje aan de lijn krijg van NEV.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door leanders