Klacht: onafhangkelijk onderzoeksbureau

op 14 januari 2020 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Gebeld door onderzoeksbureau die controleert of vattenval zich aan de prijsafspraak hou Wij zouden een contract hebben met vattenval als de prijs omhooggaat geen stijging krijgen, wel als de prijs zou dalen. Ze onderzoeken of vattenval dit ook werkelijk doet. Het blijkt dat wij voor stroom 28 cent betalen dit zou 22 cent moeten zijn voor gas 90 cent betalen dat zou 83 cent moeten zijn Inova neemt de facturering over en dan krijgen wij wel de korting.Raar verhaal . Aangegeven dat ik hier niet in mee ga en liever te veel betaal Net even wezen google blijkt het gewoon een leverancier te zijn die op een slime manier klanten wil binnen halen

dat deze slime verkoop stopt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 15 januari 2020 om 10:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door putmanebj