Klacht: Misleiding en stalking

op 01 januari 2019 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch te woord gestaan; onze energie zou veel te duur zijn, zouden geld terug krijgen bij een andere leverancier etc, etc. Uiteindelijk een contraxt laten opsturen; contract bleek helemaal niet voordeliger dan huisige leverancier. Binnen bedenktijd opgezegd, maar NEV was vergeten dit te melden bij de NLE waardoor ons Nuon contract automatisch is opgezegd. Na heel veel gedoe uiteindelijk toch geen opzegging bij de Nuon; maar niet danzij de NEV – wat een slechte organisatie en communicatie.

Daarnaast wordt ik dagelijks wel 2 x gebeld of ik wil overstappen – wordt er helemaal gek van.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrijf wordt opgedoekd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nickh