Klacht: Misleiding

op 23 december 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd 20 december gebeld door CEV, die mij een aanbod deden voor een zakelijk contract met NLE, mijn huidige leverancier voor particulieren.
Ik ben er ingetuind en gaf accoord via de computer op het contract. Ik kreeg een naar gevoel en controleerde het contract. Het nu de NLE gebeld, een mail gestuurd naar de service van CEV en wens gebruik te maken van mijn bedenktijd. Het nieuwe bedrag was gebaseerd op de levering van Liander en Stedin en die bedragen waren veel hoger. De kosten van gas en licht komen daar straks nog bovenop. Bovendien is het een contract voor 5 jaar. Veel ongerustheid mijnerzijds nu en hoop dat ik het contract nog kan verbreken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil direct het contract verbreken. En niet meer lastig gevallen worden door deze CEV

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annelee