Klacht: Misleiding

Ida Raske op 03 februari 2024 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gebeld door deze instantie en zij deden mij een aanbod voor een nieuw energiecontract. Ik heb gevraagd of zij namens Essent belden. Ik heb daar drie keer een ja op gekregen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik van het aanbod gebruik wilde maken maar dat ik niet wilde wijzigen van energieleverancier maar dat ik bij Essent wilde blijven als klant. Dit werd mij herhaaldelijk toegezegd. Dit klopt dus van geen kanten. Ondertussen heb ik 2 contracten afgesloten bij gewoon energie voor mijzelf en voor mijn moeder. Na duidelijk lezen heb ik deze contracten per onmiddellijke ingang weer opgezegd. De volgende dag kreeg ik een opzegmail van Essent met daarin een opzegging met hoge boetes. Ik voelde mij echt misleid. Dit lijkt echt nergens op.

Gewenste Oplossing:

Dit bedrijf moet stoppen met deze misleidende praktijken en duidelijk zeggen dat je overstapt naar een andere leverancier indien je een handtekening zet en dat zij je huidige contract op gaan zeggen. Ik was echt heel boos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ida Raske