Klacht: Klacht niet opgelost. Bedrag is niet ontvangen.

Ik heb deze klacht al eerder gemeld. Toen kreeg ik het bericht van de Nationale Energievergelijker dat ik per email contact op moest nemen. Meerdere keren gedaan en niets ontvangen. Vreemd genoeg heeft de klacht de status opgelost terwijl dit gewoon niet zo is. Dus bij deze nogmaals een melding.

Zoals velen zijn ook wij in het verleden benaderd door de Nationale Energievergelijker. Wanneer wij zouden overstappen zou de Nationale Energievergelijker de boete betalen welke ontstaat bij het overstappen. Na vele malen telefonisch en schriftelijk contact zitten wij al zeer lange tijd te wachten op het bedrag van deze boete welke door de Nationale Energievergelijker aan ons zou worden voldaan. Ondanks meerdere toezeggingen vanuit de Nationale Energievergelijker hebben wij nog niets ontvangen.

Het is een opeenstapeling van redenen waarom deze nog niet is voldaan. Het is echt om moedeloos van te worden en het begint nu echt te voelen als oplichting. De redenen lopen uiteen van systemen die niet werken, documenten die de ene keer missen en de andere keer niet, gegevens die niet kunnen worden gevonden, betaling die klaar staat maar uiteindelijk toch weer niet.

We zijn inmiddels 14 maanden verder en ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven (vermoedelijk ook precies wat de Nationale Energievergelijker wil bereiken met hun werkwijze) dus ik hoop dat deze klacht via klacht.nl wordt opgepakt en de Nationale Energievergelijker gewoon doet wat ze al maanden beloven om te doen: Het verschuldigde bedrag van €150,- overmaken.

Wij zijn pas tevreden als het beloofde bedrag van € 150,- op onze rekening is bijgeschreven.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bombarie78