Klacht: Hinderlijk vaak gebeld

op 08 februari 2019 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ik wordt vaak door dit nummer gebeld, 1x opgepakt en gezegd geen interesse hierin te hebben . Ondanks dat blijven ze mij gewoon bellen. Ik stel dit niet op prijs en wil gewoon van hun lijst geschrapt worden.

Als ik niet meer wordt gebeld want ik heb al eerder aangegeven niet geinteresseerd te zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Energie Vergelijker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 12 februari 2019 om 15:12 geantwoord

Beste klant,

Wij betreuren het enorm dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht hier te plaatsen en bieden u daar onze excuses voor aan.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij momenteel niet voldoende informatie voorhanden om uw klacht naar behoren op te lossen.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via onze klantenservice via info@nationale-energievergelijker.nl zodat wij samen aan een gepaste oplossing kunnen werken.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 12 februari 2019 om 16:17 geantwoord

Nee, want voordat ik dit mailtje kreeg werd ik om 14:55 weer gebeld door 010-8504918 van Energie vergelijker. Ik heb al aangegeven niet geïnteresseerd te zijn en niet gebeld te worden en dan nog weer gebeld te worden! Kan de ACM of overheid hier niet tegen optreden? Ben het spuugzat!!

Alle klachten die gemeld zijn door hettyzeil