Klacht: Continu blijven bellen en lospulken informatie

op 15 januari 2019 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ik word wekelijks meerdere keren gebeld. De eerste keren werd er gedaan alsof ze namens mijn energieleverancier belden, maar ze wisten niet wie dat was, ze gisten naar het maandbedrag en probeerden informatie los te peuteren zoals e-mail adres, geboortedatum en zelfs mijn banknummer. Toen ik aangaf dat zij bekend zouden moeten zijn met mijn banknummer en ik alleen de laatste vier cijfers wilde doorgeven waren ze gepikeerd en “konden ze niets terug overmaken”. Ik gaf aan dat ze dan maar een e-mail moesten sturen (want ik vertrouwde het niet). Die heb ik nooit ontvangen. Ook aangegeven uit het bestand verwijderd te willen worden en dat gebeurt ook niet aangezien ik nog steeds gebeld word.

Als ze me uit het bestand verwijderen en nooit meer benaderen op welke wijze dan ook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:52 geantwoord