Klacht: constant wordt ik gebeld

op 08 januari 2019 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wordt 3-4 keer per week door dit bedrijf. Ik geef steeds aan dat ik wil dat ze ermee stoppen. Ze beweren te bellen namens mijn huidige leverancier, al weten ze niet wie dat is. Ze beweren te bellen n.a.v. een schrijven van hun of van mijn leverancier. Dat heb ik niet gehad.

Gewenste Oplossing:

Als dit op de meest ongelegen momenten bellen stopt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door de Hoop