Klacht: verdwijnen collectiviteitskorting

op 13 november 2017 over National Academic in de categorie Verzekering

op het polis blad van de zorgverzekering van 2018 staat de collectiviteitskorting van 8 euro pp niet meer vermeld. Dus betalen we, naast de normale verhoging in 2018, plotseling veel meer premie.
Via de telefoon wordt ik met een kluitje in het riet gestuurd, want deze maatregel is van bovenaf opgelegd en de korting is in de premie verwerkt.
Maar dan moet ik toch juist minder premie gaan betalen?

Ik ben tevreden als de collectiviteitskorting van 8 euro pp weer wordt toegepast

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over National Academic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over National Academic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van National Academic

1 jaar geleden - Beste heer Leijten,Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik kan het mij goed voorstellen dat u bent geschrokken van de verhoging en het vervallen van de korting. Ik begrijp echter ook dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van mijn collega's en dat er een passende oplossing is gevonden voor uw situatie. Ik ga er dan ook vanuit dat uw bezwaar hiermee is afgehandeld.In ieder geval nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback. Ik wens u verder een fijne dag!Vriendelijke groet,Robert - Webcareteam National Academic

Alle klachten die gemeld zijn door Nationalacademic26