Klacht: verdwijnen collectiviteitskorting

op 20 november 2017 over National Academic in de categorie Verzekering

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over National Academic

Bericht van National Academic

1 jaar geleden - Beste mevrouw Van Lambalgen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Wij begrijpen dat u het vervelend vindt dat de collectiviteitskorting voor 2018 is komen te vervallen en de maandelijkse premie hierdoor is gestegen. Ondanks dat wij er alles aan gedaan hebben om de premie zo laag mogelijk te houden ontkomen wij er niet aan om de premie te moeten verhogen.Dat wij, net als vele andere maatschappijen, genoodzaakt zijn onze premie dit jaar te verhogen heeft te maken met de stijgende zorgkosten. Daarnaast willen wij graag de service en kwaliteit blijven bieden die u van ons gewend bent. Hierdoor hebben wij ervoor gekozen om de collectiviteitskorting in 2018 te laten vervallen. Het is dan ook niet mogelijk om aan uw verzoek te voldoen de korting terug in te voeren.Het spijt me u niet positiever te kunnen berichten. Mogelijk dat wij de korting volgend jaar weer kunnen herintroduceren. Uiteraard houden wij u hiervan volgend jaar weer op de hoogte.Met vriendelijke groet,Robert - Webcareteam National Academic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over National Academic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja van Lambalgen