Klacht: Collectiviteistkorting verdwenen

op 15 november 2017 over National Academic in de categorie Verzekering

Er is plotseling geen 8 euro collectiviteitskorting meer vermeld. Nergens op de site van NA is daar informatie over. Werkgever geeft ook geen informatie hierover. Nog geen contact gehad met NA overigens maar ben bang dat er geen helder antwoord komt

8 euro collectiviteitskorting toepassen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over National Academic

Bericht van National Academic

1 jaar geleden - Beste heer Hoogmoed,Erg vervelend dat onze informatie u geen voldoende duidelijkheid biedt. Wel wil ik u in ieder geval bedanken voor het delen van uw ervaring en geef ik u graag een toelichting.Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw collectiviteitskorting is gebleven. De korting zoals dit jaar nog vermeld op uw polisblad is helaas voor 2018 komen te vervallen. Voornaamste reden hiervoor is de stijging in de zorgkosten waardoor wij, om onze zelfde service en kwaliteit te kunnen blijven garanderen, genoodzaakt zijn de premie te moeten verhogen. Hoewel wij ons best hebben gedaan de premie zo laag mogelijk te houden hebben wij de korting voor 2018 moeten laten vervallen.Het is dan ook niet mogelijk om de korting voor 2018 alsnog toe te passen op uw premie. Mocht u eventueel andere aanpassingen in uw polis willen toepassen dan horen wij dit graag. Wij kijken graag met u mee naar een geschikte oplossing. Ook wanneer u nog verdere vragen heeft dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.Vriendelijke groet,Robert - Webcareteam National Academic

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over National Academic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.j.hoogmoed