Klacht: Namaak onderdeel vervangen !

op 07 juni 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Hallo Phonehouse,

Door jullie is er mij aangeraden om me toestel die ik bij jullie heb gekocht te verzekeren. Dat heb ik dus ook gedaan. Er zat een grote barst in mijn toestel dus heb ik hem bij de phonehouse afgeleverd voor reparatie. Hoe en waar de reparatie gebeurde heb ik geen enige idee. Ik heb het bij jullie gekocht en bij jullie ern verzekering afgesloten. Alleen nu is mijn toestel terug gekomen en ik kom er achter dat het een namaak onderdeel is en niet van apple zelf. Terwijl mijn toestel en alle andere onderdelen wel origineel is. Ik vind zo iets helemaal niet kunnen. En dan betaal ik ook elke maand ruim 20€ voor me verzekering plus nog eens 60€ betaald voor de eigen risico. Een namaak scherm kon ik ook wel laten maken bij een willekeurige telefoonreparateur voor 60€. En dan hoef ik ook niet elke maand 20€ te betalen. Toen ik mijn telefoon kwam brengen bij de phonehouse werd mij gezegd dat de hele behuizing wel veranderd zou worden omdat me toestel best slecht aan toe was. Maar dat is ook niet gebeurd. Alleen de scherm is van origineel naar namaak scherm vervangen. Toen ik vertelde aan de phonehouse medewerker van de scherm had ik ook net zo goed voor dit bedrag van eigen risico kunnen vervangen maar dan uiteraard namaak toen vertelde hij mij nouuu dit is origineel van apple dus dat het wel 4x dubbele kost . Toen ik terug kwam bij de phonehouse was de medewerker zelf ook verbaasd over hoe dit kan gebeuren. Graag wil ik dat jullie mij hierbij spoedig helpen anders ben ik genoodzaakt om hier een grote zaak van te maken

Ik ben pas tevreden als dit zo snel mogelijk opgelost word, en ik ga hem niet nog een keer opsturen en vooral niet naar de reparateur die met namaak producten werken. Ik heb me toestel al 10 dagen moeten missen.
Ik wil mijn toestel niet weer kwijt en graag wil ik dat jullie mij een nieuwe toestel geven om dit goed te maken. Als mij word gezegd door u medewerker dat het origineel is en het blijkt toch niet zo dan stel ik jullie aansprakelijk voor foute informatie geven aan klanten.
Ik was al niet te vreden over de aflevering van me toestel waarvan de speakers en oplaadpunt van me toestel vol stofjes zat en niet naar wens is gerepareerd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Funtje