Klacht: Nalatigheid Klantenservice Vodafone

op 20 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een pre-order gedaan van de s7 edge. Deze zou leverbaar zijn vanaf 11 maart. In de tussentijd zou ik benaderd worden over de levering etc. Nadat ik een paar dagen niks vernomen had van Vodafone besloot ik zelf te bellen.

Wat bleek, er is een fout in het systeem waardoor de order geannuleerd moest worden en er een nieuwe order geplaatst moest worden. Ik zou ook de Gear VR bril krijgen.. niks van gehoord. Maar om verder te gaan met een 3 maanden lange drama.. Er kon pas een order geplaatst worden nadat de order geannuleerd was. Nou ik zou daarover gebeld worden, zoals alle andere keren in de afgelopen 3 maanden, Nooit maar dan ook echt nooit een belletje gehad. Na een aantal weken gewacht te hebben belde ik dus vodafone en legde het verhaal uit dat ik mijn telefoon wil met de bril aangezien ik ruim voor tijd de pre-order had gedaan. Nou dat zouden ze uitzoeken en terugbellen, maar ho maar niks van gekomen. Uiteindelijk boos opgebeld (telkens wordt ik maar doorverbonden) heb ik een bestelling geplaatst MET nummerbehoud. In april op de 20ste kreeg ik een bericht dat mijn telefoon geleverd kon worden. Ik kies de eerst volgende mogelijkheid om het pakketje te accepteren. Zo gezegd zo gedaan, krijg ik een toestel ZONDER nummerbehoud, er wordt mij gewoon een nieuw nummer gegeven zonder dat ik daar naar vroeg, nou okee ik bellen met klantenservice, heb het toestel teruggestuurd, waar ik 544 euro voor heb betaald. Ik plaats een nieuwe bestelling en ja 7 mei komt deze aan en krijg ik te horen dat ik 640 euro aan deur moest betalen, Nou bij mij groeit er zeker geen geld op mijn rug. Ik stuur het toestel met de koerier terug en bel de klantenservice en krijg te horen dat ik moet wachten op mijn 544 euro en dit kan 5 weken duren. Nou vandaag bel ik vodafone en krijg ik te horen dat er op allebei de nummers zowel het nieuwe nummer als nummerbehoud nummer een abonnement staat. Ik heb nu een rekening openstaan van 100 euro waar ik nooit gebruik van heb gemaakt, nou lekker dan. Mijn 544 is al foetsie en ik heb geen toestel en geen abonnement maar moet wel de kosten betalen en owja heb ook geen GEAR VR bril waarvoor ik de bestelling had gedaan. Nou ik bel vandaag dus op aangezien mijn nummer van mijn oude provider het niet meer doet en ik niet meer bereikbaar ben en krijg te horen dat ik weer een week moet wachten totdat er een case is aangemaakt etc etc..

Kortom;

3 maanden verder en geen toestel en geen gear vr bril
2 abonnementen die nog lopen waarvan 1 waar ik nooit om heb gevraagd
allebei de abonnementen heb ik niet en ik kan er geen gebruik van maken maar de kosten lopen wel op en die zijn 100 euro
En 544 euro die ik had aanbetaald maar nooit heb terug gehad

De problemen hierboven oplossen..
Heb al tig keren gebeld maar nooit teruggebeld dus er mag best wel teruggebeld worden met een oplossing
Een toestel waar ik om gevraagd heb
Euh de 544 terugstorten
EN 1 abonnement waar ik gewoon om vroeg en niet 2
En een Gear vr bril

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dewanhoopnabij