Klacht: Nalatigheid klanten service

op 09 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 29 februari 2016 ben ik in onderhandeling met Vodafone, het betreft een nieuwe klant abonnement.

Na meerdere fouten van Vodafone, ben ik vandaag de dag op 9 mei 2016 (wel geteld: ruim 2 maanden / 70 dagen verder) nog steeds niet geholpen.

Inmiddels circa 30 medewerkers gesproken, vele chat berichten, telefoontjes en winkel bezoekjes verder, laat Vodafone het volledig afweten.
Er wordt gewoon weg niet meer gereageerd op deze situatie, Ik heb contact gezocht via telefoon, chat, email, klantenservice, winkel, Facebook en via de online klachtenservice.

De ‘zaak’ loopt nu gewoonweg veel te lang, er zijn logboek verslagen, en notities aanwezig, zo ook alle chat verslagen heb ik in de mail.

Kort omschreven waar de situatie over gaat:
Abonnement afgesloten bij Vodafone, (als nieuwe klant) bevestiging ontvangen, daarna mijn huidige abonnement stop laten zetten (bij andere provider)
Vodafone heeft meerdere storingen gehad, en uiteindelijk kon er ook geen overname met mijn nummer gedaan worden.
Dit kan door foutieve invoer van gegevens, welke Vodafone heeft geregeld.
Toen werd alles geannuleerd en moest de bestelling opnieuw gedaan worden. Wederom liep alles naast elkaar heen.
(ondertussen heb ik ook €151,- onkosten gehad, daar mijn huidige abonnement nu niet meer loopt)
Na vele uren investeren om een goed contact te krijgen met desbetreffende en bevoegde personen, zijn er wederom beloftes gedaan waar geen gehoor aan gegeven wordt.
Nu is het contact stil gevallen, en krijg ik geen reacties meer van Vodafone.
Telefonisch weten ze me niet te helpen, via de email krijg ik geen reacties.

Ik heb kenbaar gemaakt dat ik op een nette manier geholpen wens te worden, en dat ik een klacht indien, zo ook al mijn gegevens en verslagen via de klachtencommissie kenbaar ga maken.

Een groot bedrijf als Vodafone, moest nieuwe klanten niet 70 dagen ontevreden laten wachten, met een onkosten van €151,-
Hopelijk hebben ze het lef, om te zeggen: Nou Mw van dan Akker, dit duurt nu te lang. We gaan U direct helpen.

Ik zou tevreden zijn als:
- Vodafone spoedig contact zoekt,
- Vodafone mijn onkosten vergoed,
- Vodafone met een nette compromis komt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne van den Akker