Klacht: nalatigheid betreft oplossen klacht!!

op 28 juni 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn Samsung Note 4 op 30 April 2015 gekocht en binnen 2 mnd. had ik al problemen met mijn toestel dat kon worden opgelost omdat het onder garantie valt en kreeg ik een nieuw moederbord dit had ik via Media Markt gedaan aangezien ik het toestel daar had gekocht. Maar het duurde wel 3 wkn. voordat ik mijn toestel weer terug had.
Op 12 Juni 2016 had ik weer problemen en dacht ik breng hem niet meer naar de Media Markt (aangezien ik hem dan weer 3 wkn. kwijt ben) ik breng hem naar een Samsung-store op de Langestraat te Amersfoort met het idee dat het van Samsung is.
Zei zeiden dat hij opgestuurd moest worden en nagekeken zou worden dat valt onder de garantie toen ik hem weer kon ophalen kreeg ik de mededeling dat het moederbord weer is vervangen en het software is geupdate en dat hij het nu goed moest doen.
Op 16 Juni 2016 het volgende probleem kwam weer mijn tel ging de hele tijd zomaar uit als ik werd gebeld ik had gewoon niks meer aan mijn toestel ik weer terug naar de Samsung-store te Amersfoort en mijn klacht weer neergelegd en gezegd dat ik er een beetje klaar mee ben en dat ik een nieuw toestel wou hebben maar dat kon niet zeiden ze dat kan pas na drie keer een reparatie te hebben uitgevoerd waarop ik zei dat het nu al voor de derde keer was en dat de eerste keer bij Media Markt was geweest waarop hun zeiden dat dat niet mee telt dat was niet van “Samsung” daar werd ik heel boos op en zei dat dat nergens opslaat het is gewoon alweer de derde keer ik ben er klaar mee. Maar ja de telefoon moest gemaakt worden dus oké het moest na gekeken worden weer die toestel naar de reparatie.
Toen ik weer mijn toestel ging ophalen was er weer een nieuwe moederbord geplaatst en zij hadden er een nieuwe accu bij geleverd en nu moest hij het weer goed doen.
Op 24 Juni 2016 deed mijn scherm raar ik kon een bepaalde letters niet meer indrukken ik weer terug naar de Samsung-store te Amersfoort en mijn probleem neer gelegd dat konden jullie wel maken door een nieuw scherm erop te zetten ik was weer mijn toestel kwijt en gezegd dat het nu wel de derde keer was voor reparatie en dat ik een nieuw toestel wou hebben en dat ik daar recht op heb aangezien jullie medewerkers het eerder had gemeld maar daar hadden zij alweer een antwoord op dat ze het nergens in het systeem konden zien dat het nu voor de derde keer zou zijn. Ik ben daar echt boos op geweest maar ja daar los ik toch niks mee op want ik had geen bewijs en het was mijn woord tegen die van hun en dan heb je nergens recht op. Maar ja hun hebben uiteindelijk mijn scherm vervangen en alles zou het weer goed moeten doen. Ik thuis kom ik er achter dat mijn scherm niet helemaal goed vast zat.
Op 09 Januari 2017 had ik weer problemen met mijn toestel en ik was er klaar mee ik Samsung gebeld en ik heb daar neergelegd wat mijn bevindingen waren en wat er allemaal wel niet was beloofd dat je na 3 keer een nieuw toestel zou krijgen de klantenservice (wat je klantenservice moet noemen) kijken in hun systeem en daar stond niks gemeld in het systeem want wat schijnt dat de Samsung-store te Amersfoort een franchise onderneming is en niks met Samsung te maken heeft oftewel je bent als klant van Samsung niks waard daar kunnen we wel mee spelen (heb ik het idee).
De klantenservice van Samsung vertelde me dat er een ophaal-service is aan huis en dat hun wel werken voor Samsung genaamd Dynafix.
Ik een afspraak gemaakt en verteld wat mijn klachten waren en dat mijn scherm los zit Dynafix zou er naar kijken het valt nog onder de garantie.
Uiteindelijk krijg ik mijn toestel weer thuis geleverd met het idee dat het nu wel gemaakt zou zijn. In het formulier staat dat de moederbord weer is vervangen maar niks over mijn scherm die los zit. Ik denk het zou wel geen kwaad kunnen.
Op 15 Juni 2017 uiteraard buiten mijn garantie doet mijn scherm het niet meer na behoren hij is heel wazig ik naar een specialist en gevraagd of hij misschien zou weten wat dat is blijkt er een breukje te zitten in de middelste connector dat is voor je scherm oftewel er is niks opgelost aan het scherm door Dynafix. Ik ben nu alleen maar aan het bellen met Samsung en die zegt weer dat ik Larsa Group te Amsterdam moet bellen daar zitten hun reparatie partners ik die weer gebeld maar die zien niks in het systeem staan dat het daar gemaakt is en dat ik Samsung weer moet bellen, ik weer Samsung gebeld en mijn bevindingen verteld komen ze er achter dat er wel degelijk meldingen staan van 3 reparaties maar geen 5x zelfs Dynafix die voor Samsung werkt zien ze niet eens staan. (terwijl ik het hier zwart op wit heb staan) maar Samsung zegt weer dan moet ik Dynafix bellen.
Ik Dynafix gebeld en verteld wat mij nu allemaal overkomt maar hun zien niks in het systeem staan over mij scherm dat die los zit en dat ik Samsung moet bellen. Ik weeeeeeeer naar Samsung gebeld en verteld dat er bij Dynafix niks in het Systeem staat over mijn scherm, de klantenservice (elke keer weer een ander persoon) kijkt in het systeem en zij ziet wel dat er ineens wat staat over mijn scherm richting Dynafix en nu staat er ineens wel wat over Dynafix dat is voor mij al 4 keer een reparatie.
Waar is nou mijn nieuwe telefoon waar ik recht op heb?????
Maar Samsung zegt nu sorry maar wij kunnen u niet helpen het is nu over de garantie heen.
Maar het probleem is van nog in de garantie alleen Samsung stuurt je van het kasje naar de muur en dat eigenlijk hun probleem JOUW probleem van wordt gemaakt!!
Nu moet ik mijn scherm laten maken van mijn eigen geld á €225,-
BEDANKT SAMSUNG voor die K*TSERVICE!!

Als ik een nieuw toestel krijg wat mij belooft is op de kosten van Samsung!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Timmers