Klacht: Naar de verkeerde appartement gebracht, moesten zelf een taxi bellen.

op 18 mei 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn op Kreta vanaf het vliegveld naar het verkeerde appartement gebracht. We moesten zelf een taxi bellen, want het was 8km lopen dat was een beetje te ver om te lopen. Kosten waren 15 euro voor ons.

Gewenste Oplossing:

Hoop wel het geld terug kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 18 mei 2018 om 19:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kremer,

Bedankt voor uw bericht. Goed dat u dit even aangeeft.

Ik heb uw bericht direct doorgestuurd naar de afdeling Customer Support. Mijn collega’s nemen uw bericht in behandeling. Binnen 2 weken kunt u een reactie van ons verwachten.

Heeft u zelf nog aanvullende informatie of vragen, dan kunt u deze mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

Bericht van SunWeb

2 jaren geleden - Beste meneer Kremer, Onlangs heeft u contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. Zij hebben u een passende vergoeding aangeboden en dit bedrag is inmiddels gestort op uw bankrekening. Wij gaan er vanuit dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]